درباره ما

به نام خدا

سلام بزرگان

به نام اصغر ثبتی، رسمی و کوچک قلبی کشور، با نیت خیر برای همه هشتاد و اندی میلیون جمعیت کشورم، دست به سینه ایستاده ام تا بدور از سیاست خاک پای ملتم باشم  و کاملا قانونی در خاک پایشان تخم امید بکارم تا هر شب یکی از کاربران با جوایزی نقدی که اسپانسرها پرداخت می کنند بی منت لذت درو کند.

با هدف ایجاد کوچکی در خور بزرگی شما عزیزان، طرحی به دولت دادیم که شرعاً درست آمد و مجوزات برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی صادر شد تا کنار قویترین تیم برنامه نویسی ایران، ریشه در خاک پاک وطن، در بستر اینترنت و موبایلی ابزار شادی و نشاط هموطنان، از سراسر جهان مهیا باشد!

اپلیکیشن جام طلایی اصغربره را نصب کنید و بی منت لذت ببرید

در حال حاظر اپلیکیشن در حال ارتقاع می باشد و تا چند روز آینده آماده ایم فعلا در شهر اصغربره ساری و به زودی در استان و کشور  خدمات غذایی داغ با رکورد کمترین زمان تحویل در جهان فعلان صبحانه و ناهار و شام خواهیم داشت.

ولی می توانید پس از نصب رایگان در مسابقات شرکت نمایید 

پیشنهاد می کنم پس از نصب اپلیکیشن به دوستان خود بگویید هنگام نصب شماره تلفن شما را معرفی کنند و از هدایای نقدی به حساب شما واریز گردد .

تاکید می کنم آدرس کاربری خود را هنگام ثبت نام دقیق وارد نمایید تا بعدها دچار مشکل نشویم

پیشتازان نصب را حتمی مد نظر خواهم داشت ولی مبلغ هدیه که توسط اسپانسرها پرداخت می شود بسته به تعداد نصب افزایش می یابد و امروز که صد نفر نصب داریم اسپانسر صد هزار تومانی داریم و شفاف و رایگان به نصب میلیونی و هدیه نقدی میلیاردی برسید. 

امید را در بت های بی بوته در کشورهای دیگر جستجو نکنید که از پرداخت جوایز سنگین امتناع می ورزند  چون من در مرکز استان مازندران با یک لوکیشن انصاری در جهان به دنبال شادی و نشاط کنار شما هموطنان هستم.

برای دانستن این که چرا ملت خدای من است با من باشید تا مرا بهتر بشناسید.

رب نگهدار

کوچک شما مدیرعامل شرکت اصغربره  

سهراب قاسمی

00981133355555

Www.Jametalaei.com 

Www.Asgharbareh.com

اپلیکیشن جام طلایی اصغربره را نصب کنید تا بی واسطه با بزرگواری کوچک خود را به مسیر درست هدایت کنید

پل ارطباتی!!!  با اصغر ثبتی و رسمی و بیشتر کوچک قلبی کشور از قسمت پشتیبانی انجام پذیر است.

تلفن جهت ارتباط کلامی مستقیم با اصغرآقا

  01133355555

ارتباط مجازی و پیامکی با ما

09111518313 

با عرض پوزش قیمت ها همه سوری با مبالغ پایین در دسترس شماست ولی بیست درصد بیشتر از مبالغ خرید شما در کیف پول شما شارژ می شود و می توانید از این فرصت  استفاده نمایید و در قسمت محصولات خرید داشته باشید که با هم از اپلیکیشن آزمون خطا بگیریم