قوانین و مقررات

"مسابقات فرهنگی ورزشی جام طلایی"

طراحی و اجرای اپلیکیشن جام طلایی به منظور ارائه خدمات انواع خدمات فروشگاهی در زمینه های تجاری و تبلیغاتی و غذایی و فرهنگی و در کنار آن شرکت در مسابقات ورزشی میباشد، وجه تمایز جام طلایی با کلیه اپلیکیشن های موجود و مشابه در ارائه انواع خدمات  و ثبت امتیاز برای کاربران و شرکت در مسابقات ورزشی می باشد

جام طلایی بستری را جهت ارائه محصولات و خدمات فرهنگی و جذب برندهای ایرانی جهت تبلیغات و ارائه خدمات را آماده کرده تا در کنار فروش محصولات مختلف بتواند مخاطبین را به سوی فرهنگ ورزش نیز سوق دهد تا در کنار خدمات فرهنگی خریداران بتوانند به صورت رایگان با کسب امتیاز از خرید محصولات در سامانه ورزشی نیز فعالیت نمایند.

هر روزه به خریدارانی که محصولات  را خریداری نموده اند و بتوانند امتیاز برتر در مسابقات ورزشی را کسب کنند هدایایی تعلق خواهد گرفت.

توضیح اینکه کلیه هدایا توسط اسپانسر ها و برندهای تبلیغ کننده از قبل تعیین و تامین میگردد.

جهت مشاوره و تبلیغات در اپلیکیشن جام طلایی با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

01133355555

قانون و مقررات:

    به موجب قانون مدنی جمهوری اسلامی ایران با خواندن قوانین این مسابقه تمام آنها را پذیرفته و هر گونه حقی را برای اعتراضی را از خود سلب و با عقل و اختیار سالم و کامل با قبول تمام شرایط در مسابقه فرهنگی ورزشی جام طلایی شرکت می نمایم.
    لغو بیش ار سه بازی قبل از انتشار آلبوم دیجیتال(فایل PDF) مسابقه به خودی خود لغو می گردد. مبلغ هدایا مبلغ هدایا به حساب کاربری شما برمیگردد. بعد از انتشار آلبوم دیجیتال(فایل PDF) چنانچه بازی یا بازی هایی بیش از سه بازی، لغو گردد، مسابقه انجام میگردد.
    در صورت لغو بازی یا بازی ها قانون سهم بندی لحاظ میگردد.
    بازی ها در طی دو نیمه و با سوت پایان 90 دقیقه بازی توسط داور و تا پایان تاریخ اعتبار بازی ها مورد قبول میباشد.
    بازی ها در هر شهر و ورزشگاهی مورد قبول است و تغییر میزبان و میهمان بازی مسئولیتی متوجه برگزارکننده مسابقه نخواهد داشت.
    در بازی هایی که باید یک برنده داشته باشد، مانند بازی های حذفی، نتیجه بازی در 90 دقیقه ملاک خواهد بود.
    زمان بازی ، تعداد نیم ها و تعداد تعویض ها در بازی های دوستانه ممکن است تغییر کند که بر اساس توافق تیم های شرکت کننده ،با سوت پایان بازی توسط داور قبول میباشد.
    ملاک برنده شدن یک پاسخنامه، وجود آن در آلبوم دیجیتال(فایل PDF) و کسب امتیاز میباشد.
    ملاک ثبت نهایی درست وقت معین پاسخنامه است و در صورت نهایی کردن پاسخنامه ،امکان حذف یا تصحیح آن وجود نخواهد داشت.
    پاسخنامه هایی که ثبت موقت شده باشند، در آلبوم دیجیتال(فایل PDF)امکان انتشار آنها وجود ندارد.
    مسئول برگزار کننده، قبل از انجام بازی ها مبلغ جوایز و هدایا را مشخص نموده و مطابق آن جوایز اهدا میگردد.
    در صورت برنده شدن، مبلغ هدیه به حساب کاربری ،اضافه میگردد، جهت دریافت هدایا میتوانید بادادن شماره شبا به نام خود، درخواست هدیه خود را دهید.
    تذکر مهم: نام حساب شماره شبا باید دقیقا با نام و نام خانوادگی شماره کارت ثبت شده ،یکسان باشد.
    بعد از درخواست دریافت هدیه، هدایا طی 24 الی 72 ساعت به شما اهدا میگردد.
    جهت برداشت از حساب، از ناحیه کاربری منوی دریافت جایزه را انتخاب، سپس اطلاعات حساب بانکی خود از جمله نام، شماره شبا و 000 را وارد، و برای ما ارسال کنید.
توجه نمایید شرکت افراد زیر 18 سال در پیش بینی ها ممنوع می باشد ،و در صورت شرکت افراد زیر 18 سال در مسابقات مسئولیت ان بر عهد خودشان می باشد .

در آخر: تمامی سود حاصله اپلیکیشن در بخش مسابقات فرهنگی ورزشی عام المنفعه و در امور خیر مورد استفاده قرار خواهد گرفت و شما بزرگواران نی توانید در بخش پشتیبانی با ما در کار خیر سهیم باشید...